Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Oase Kerkrade. Meer weten? Ontdek meer
Theo
31 mei 2026 om 20:10
Super snel bezorgd en goed warm. Eten was heerlijk.
Ghost
28 mei 2026 om 19:04
Slechte eten pizza leek wel oud vroeg extra saus waar ik voor heb betaald kreeg ik ook niet niet te eten tomaten saus was nog gewoon rauw uien smaakte oud hele slechte service ik raad niemand aan om hier te eten kortom nee het was heeel slecht heel slecht
Jean
20 mei 2026 om 20:37
Normaal top. Helaas dit keer niet tevreden, buiten het feit dat het een erg lange bezorgtijd was hebben we ook Shoarma gekregen ipv döner bij de mixed grill. Beter de bestellingen nalezen voortaan..
Thomas
19 mei 2026 om 19:03
lekker eten, vriendelijke bezorger
Danny
17 mei 2026 om 22:54
spareribs friet en salade was geweldig. supergoed. echt een aanrader
Sam
17 mei 2026 om 20:59
Zoals altijd mega lekker!
Jos
17 mei 2026 om 20:11
super lekker en snelle levering
Isa
16 mei 2026 om 19:44
Het eten was wederom heel lekker, dankjewel voor de compensatie voor de eerdere bestelling.
Theo
13 mei 2026 om 21:44
Heerlijk..
Isa
10 mei 2026 om 20:05
Van de week verkeerde bestelling ontvangen en nu zelf foutje gemaakt maar niet te min waren beide schotels lekker!